Op deze pagina beantwoorden we een aantal veelgestelde vragen over
- Stichting Centraal Sint Nicolaas Comité Tilburg
- SintMusical (algemeen)
- Tickets & donaties – online betalen in onze webshop
- Kaartjes omwisselen, garantie en “geld terug”
- Vragen of klachten
Algemeen over Stichting Centraal Sint Nicolaas Comité Tilburg
—
Algemeen over de SintMusical
Hoe lang duurt de SintMusical?
De SintMusical duurt ongeveer 65 tot 75 minuten. Tijdens de musical wordt er veel gereageerd op kinderen in de zaal, daarom kunnen we geen precieze speelduur aangeven.
Voor wie is de SintMusical?
De SintMusical is speciaal voor alle (gelovige) kinderen geschreven, maar ook erg leuk voor oudere broertjes, zusjes en alle ouders.
Heeft iedereen een kaartje nodig?
Ja, alle kinderen én ouders hebben een kaartje nodig. Kaartjes bestel je eenvoudig online. Bij binnenkomst worden alle kaartjes automatisch gecontroleerd. Zonder geldig kaartje kunnen we je helaas niet binnenlaten.
Kan ik ook met Sinterklaas op de foto?
Ja hoor! Iedereen mag na afloop met Sint en piet op de foto.
Kan ik ook met mijn bedrijf naar de SintMusical?
Zeker! Voor bedrijven hebben we diverse mogelijkheden om de SintMusical te bezoeken. We hebben alle mogelijkheden voor bedrijven op een rij gezet.
Tickets & donaties – online betalen in onze webshop
Hoe kan ik kaartjes kopen en afrekenen?
Kaartjes zijn online te koop via onze website. Je ontvangt je kaartje digitaal op je e-mailadres. Controleer daarom je e-mailadres goed.
Hoe ontvang ik mijn kaartje?
Je ontvangt je kaartje na betaling per e-mail. In het mailtje staan de tickets. Ook zijn de tickets als PDF-bestand bijgevoegd aan de e-mail. Print de tickets uit en neem ze mee naar het theater.
Ik wil een donatie doen. Kan dat?
Natuurlijk! Je kan direct online een donatie doen. Je kan dan zelf kiezen met welk bedrag je ons wilt steunen. Betalen doe je direct online via iDEAL of Bancontact. Je mag het bedrag ook overboeken op onze bankrekening.
Wij zorgen er voor dat je donatie goed terecht komt bij een van de goede doelen van onze stichting.
Online betalen met iDEAL of Bancontact
Je kan online afrekenen met iDEAL of Bancontact (voor onze Vlaamse gasten). Je ontvangt je kaartje meteen na betaling.
Geld overboeken op onze bankrekening
Het is ook mogelijk om het geld over te boeken op onze bankrekening.
Let op: wanneer je kiest voor een overboeking ontvang je de kaartjes pas na ontvangst van je betaling. Deze controle kan enkele dagen duren. Wanneer je je kaartjes snel nodig hebt kies je voor online betalen met iDEAL of Bancontact.
Kan ik ook kaartjes kopen bij het theater?
Het theater is geen voorverkoopadres. Kaartjes zijn aan de deur te koop, steeds een half uur voor aanvang van de voorstelling. Het kan zijn dat een voorstelling is uitverkocht, daarom adviseren we om op tijd je kaartjes online te bestellen.
Kan ik kaartjes kopen via de Meedoenregeling?
Ja, dit is mogelijk. Hier vind je alle informatie over de meedoenregeling.
Kaartjes omwisselen, garantie en “geld terug”
Ik wil mijn kaartje ruilen, kan dat?
Tijdens bestellen koop je een kaartje voor een specifieke voorstelling. Wil je alsnog naar een andere voorstelling dan zal je je kaartje moeten omwisselen voor een voorstelling van een andere dag en of tijd. Stuur hiervoor een mail naar tickets@sintmusical.nl onder vermelding van je naam en je bestelnummer.
Ik kan niet komen, kan ik mijn geld terugkrijgen?
Nee, helaas niet. We kunnen geen geld teruggeven. Maar… alle inkomsten gaan naar de goede doelen van Stichting Centraal Sint Nicolaas Comité Tilburg, dus je geld komt goed terecht.
Ik heb spijt van mijn donatie, kan ik mijn geld terugkrijgen?
Nee, helaas niet. We kunnen geen geld teruggeven. Maar we zorgen er natuurlijk voor dat je donatie goed besteed wordt aan de goede doelen van Stichting Centraal Sint Nicolaas Comité Tilburg.
Zichttermijn & retourregels
Op de verkoop van tickets en het doen van een donatie is het herroepingsrecht niet van toepassing. Dit betekent dat er geen sprake is van een “zichttermijn”.
Vragen of klachten
Heb je een vraag? Of ben je niet helemaal tevreden? Stuur dan een e-mail naar info@sintintilburg.nl. Wij doen ons best om zo snel mogelijk op je e-mail te reageren.